niedziela, 21 września 2014

To już koniec ...Nie ma już nic...

Witajcie !
Co tam u Was?
U mnie w porządku,ale postów jakoś mało ...
Tak wiem. Przepraszam. 
Ale nie nadążam nad lekcjami,pasją i prowadzeniem bloga.
Ale już niedługo nowy post o kolejnym przybyszu w naszej stajni ;)
Przy okazji, czy ktoś wie gdzie jest Moszna ?
Jest to jedna z najlepszych stadnin w Woj.Opolskim.
A od 27-28.09.2014 zaczynają się zawody końcowo sezonowe.
Czy ktoś będzie ?
Ja będę, startować w skokach na poziomie LL.
Może ktoś mnie spodka ? ;)
Bądź także będzie startował ?
Są także dostępne starty na 60 Cm.
Zgłoszenia są do 24.09.A kosz pieniężny to 75 zł ;)
Jeśli ktoś się wybiera to bardzo serdecznie zapraszam !
A na koniec takie jedno ze zdjęć ;) 


                                                                                                    -Julia

12 komentarzy:

  1. Jaakieee śliczne zdjęcie <3
    Jeśli chodzi o zawody, to ja sobie poczekam. I to dosyć długo :(
    tu link do mojeg 2 bloga, bo 1-szy muszę coś stegować -,-
    http://5gwiaazdek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimatyczna fotka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w pałacu w Mosznej bardzo dawno temu. Chętnie tam znów kiedyś pojadę, ale na zawody raczej nie dam rady. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcie :) Ja przyjdę napewno ! :*
    Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie, w Mosznej nie byłam, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna fotka, powodzenia na zawodach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrócisz jeszcze kiedyś do blogowania? :(

      Usuń
    2. Mam w planach wrócić do Was,ale na razie nie wiem z czym,ale na pewno wrócę ;)

      Usuń
  7. Ładna fotka :)
    Powodzenia trzymam kciuki :)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pusty blog! Ogarnij się dziecko, bo jesteś pusta jak Breyer! Podziękuj Capricorn za to.
    NIE OGLĄDAJCIE MY LITTLE PONY BO TO ZŁA BAJKA. KUCYKI SIĘ ZABIJAJĄ! WYCIĄGAJĄ ZWŁOKI MĘŻCZYZNY I JE PALĄ. WYDŁUBUJĄ SOBIE OCZY I JE JEDZĄ. A LUNA WIESZA JELITA NA CHOINCE I MÓZGI NA SŁUPACH OŚWIETLENIOWYCH. TO OKROPNA BAJKA! OGARNIJCIE SIĘ LUDZIE I NIE OGLĄDAJCIE MY LITTLE PONY BO ZROBIĄ Z WAS OPONY!!!!!!
    Pozdro Norbercik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za ten komentarz. Byłem głupi. Jeszcze raz przepraszam za moje zachowanie.
      Pozdro Norbercik

      Usuń