środa, 23 kwietnia 2014

Howrse

                                                               Witajcie Kochani !


Jak widać na początku posta, dziś będzie trochę o Howrse.pl
W howrse zaczełam grać od roku 2010, czyli praktycnie od samego początku istanienia gry.Na początku nie wiedziałam jak się nią ,,Obsługuje'' , ale jakoś zdołałam się nauczyć ;)
Gra jest bardzo fajna.W grze chodzi głównie o hodowlę koni, zdobywanie miejsc w rankingu koni,popularności , wygranych zawodów i wiele innych.
Moim pierwszym koniem była klacz rasy Fryzyjskiej o imieniu Dama.Niestety, po jakimś czsie mi zostałam ,, Okradziona''-,,Oszukana'' Jak kto woli i straciłam ją. Na początku przygody w Howrse poucza nas małpka o imieniu Ow.Pokazuje jak grać,zajmować się końmi itp.
W grze możemy hodować wiele gatunków koni. Między innymi :
  • Konie Arabskie
  • Pinto
  • Koń Andaluzyjski
  • Koń Achał-Tekiński
  • Kłusaki Francuski
  • Konie Fryzyjskie
  • Konie Hanowerskie
  • Konie pełnej krwi Angielskiej 
A jeżeli chodzi o kuce, to także tam są ;) Chodź jest ich o wiele mniej niż koni, także tam są .. Rasy są następujące :
  • Kuc Szetlandzki
  • Koń Fiordzki ( Zaliczany do kuców )
  • Walijski kuc Górski
  • Kuc Connemara
Oprucz tego można tam hodować też Osiołki ;)
Interesujące też jest to , że są tam specjalne przedmioty , które pomagają naszym wierzchowcą w zawodach, czy zwiększeniu Potencjału Genetycznego , ale także Umiejętności , które nasz kon posiada.
Wymienię tylko parę przedmiotów , aby nie psuć wam zabay towarzyszącej w nowej przygodzie z Howrse :
  • Zestaw Hery ( Czy nie kojarzy wam się to z Grecką boginią Hery ? )
  • Zestaw Posejdona ( A to z Bogiem mórz i oceanów Posejdonem ? )
  • Kamień Filozoficzny ( A to z Harry Potter'em ? )
W howrse można też znaleść swoich kumpli, dodać ich do listy znajomych i czatować ;)
Ogólnie gra jest wspaniała, jest teraz po wielu zmianach, nadchodzącymi w tym miesiącu.
Głównie zmieniły się konie, chodzi o pozy.
Co miesiąc na Howrse jest jedna promocja np. Loterie, dzięki którym kupując losy morzsz trafić na coś fajnego. W howrse są także specjalne konie,boskie lub dzikie, które zdobywa się o wiele trudniej niż te normalne, gdyż jak sama nazwa mówi są ,,Inne'' bądź ,,Wyjątkowe'' Takich koni jest niewiele.
Mam nadzieję , że przekonałam Was do tej gry ;) Mi się naprawdę bardzo podoba , niewiem jak wam, ale najserdeczniej wam ją polecam !
PS. Jeśli ktoś chciałby mnie zaprosić do grona znajomych mój login na Howrse to : juliakonie90 

2 komentarze:

  1. Ja gram od niedawna i nie we wszystkim się jeszcze orientuję. Nie wiem na przykład jak zdobywa się rozety. Jeśli wiesz, to może napiszesz o tym na blogu?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozety zdobywa się, mając konia, który w swojej najlepszej dziedzinie ( Np. Luzytany w ujeżdzeniu ) Muszą mieć więcej niż 600-650 Um.

      Usuń