poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Wielkanoc !

                                                                           Witajcie !
Wielkanoc już za nami, ale jest też Poniedziałek...No cóż , z okazji zajączka dostałam dużo dobrych smakoci oraz to na czym najbardziej mi zależało.. Ale o tym troszkę później... Głównie przez te pare wolnych dni zrobiłam 2 kantarki dla koni Traditional , oraz nowe ,,Logo'' , które będzie się pojawiać zawsze w prawym dolnym rogu.Po co on jest ? Po to by jakby ktoś chciał skopiować obrazek mojego utrostwa i ,,przywałaszeniu'' sobie go , będzie wiadmo , że to nie jego ;)No więc już nie piszę, bo będzie  was to nudzić... Daję zdjęcia moich Kantarków :


http://zmniejszacz.pl/zdjecie/126/163534_b.pnghttp://zmniejszacz.pl/zdjecie/126/163533_w.png

Który z nich najbardziej wam się podoba ? Mi osobiście ten pomarańczowy, ale może Wy macie inne zdanie do tego... ;)
Model który pięknie prezentuje się w kantarkach to TS BLACK TIE AFFAIR. Model ten przedstawia srokatego Championa Arabskiego( w 7/8 jest Arabem ) .

A no i wałśnie... Zapomniałabym co dostałam na zająca ? Był tak skromny, że przyniósł mi płytę R5 Louder.
Marzyłam o niej, a jak widać , marzonka się spełniają :D To ja nie przeciągając kończę tego posta. ;)
                                           No i jeszcze bym zapomniała ( Jestem zakręcona ) !

                                http://zmniejszacz.pl/zdjecie/126/163764_wialkanoc.png




4 komentarze:

  1. Mi podoba się też ten koń z pomarańczowożółtą uzdą :)
    Ooo.. :) Płytę dostałaś ? To świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kantarki mi osobiście się ten pierwszy bardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kantary :)
    Zazdroszczę tego modelu, też bym go chciała.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te kantarki, może wykorzystam ten sposób z futerkiem :)

    OdpowiedzUsuń