czwartek, 17 kwietnia 2014

Początek zawsze najtrudniejszy

                                                                        Witajcie !



Na początku tego bloga chciałabym przedstawić się...Moje imię to Julia.Jestem skromną,wesołą i przezabawną osóbką.Moją pasją jest jeźdzeictwo i kolekcjonowanie figurek.Oprucz tego posiadam psiaczka o imieniu Axell jest on rasy : ,,York Terier Miniaturka''.Jak widać na początku będę zajmowała się głównie wpisami związanymi z :

  • Jeździectwem
  • Kolekcjonowaniem Figurek ( Przeróżnych Firm )
  • Howrse ( Jeśli najdzie taka potrzeba ;) ) 

Na bloga będe  wchodzić jaknajczęściej. Będę tu opisywała ,,Mój Świat'' Związany z Moim Hobby.
Ogólnie rzecz mówiąc jeśli chodzi o kolekcjonowanie figurek to mam ich :
  • Schleich : Około 50-60 Figurek
  • Breyer : 23 ( Trad. 12. Class. 1 , Stab. 11)
  • Collecta : Około 10 Figurek
Oprucz tego, zajmuję się też czasami grafiką,malarstwem,projektowaniem ( Akcesorii ).
 Mam nadzieję , że tyle o mnie . Tu na samym początku wstawię zdjęcie jdenego z moich koniśków :

W roli głównej Totilas , przezemnie nazywany Węgielkiem lub poprostu Totilas'em ;)

                          http://zmniejszacz.pl/zdjecie/126/151243_IMG_0256.png

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna ta figurka konia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zbieram figurki Schleich-a!!! Mam tak około 70. ^^
    Zapraszam do mnie ;)
    http://leonka-to-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń