sobota, 26 kwietnia 2014

Howrse - Czyli Grafika

                                                                 Witam was !

Witam was kochani, w ostatnim poście było dużo o Howrse.Ten post także będzie dziś o tym, ale dziś bardziej ściśle.Chodzi o grafikę.Jak już wielu graczy zauważyło, są w Howrse osoby , które posiadają artystyczne możliwości.Tacy gracze, robią na przykład :
  • Prezentacje HTML 
  • Bannery
  • Avatary
Wszytko co jest wymienione, można robić w różnych programach graficznych.Niewiem jak Wy , ale ja robię w Gimp'ie.Jest to dość skomplikowane,trzeba wyrobić ramki, zmniejszać obraz, liczyć pixel'e...Trochę z tym roboty jest :) Ale za to jest to bardzo pożyteczne... Podam wam kilka przykładów , mojej grafiki.
Zazwyczaj, by inny gracz nie kradł pomysłu, oraz ,,Tła'' naszej prezentacji, użytkownicy robiące takie rzeczy, podpisują się w ten sposób :

  1. A)  Presentation by (Login gracza ) Don't copy !
  2. B)  Prezentacja zrobiona przez ( Login gracza , który wykonał prezentacje ) dla ( Login gracza, dla którego ta prezentacja została zrobiona)
  3. C) HTML&Presentation by ( Login gracza )
To są tylko 3 przykłady, które mogą się pojawić na waszych prezentacjach.
Prezentacje mogą być zwykłe, czyli obrazek a na niej ramki oraz prezentacja z ,,Gifem'' którą już umiem robić. No więc nie marnując wam czasu na moje bzdurki , pokażę Wam pare moich grafik, które robiłam i robię na zamówienie. ( Oczywiście, po skontatktowaniu się ze mną ;) )

Przykład prezentacji , którą zrobiłam na potzreby jednego z graczy w Howrse ( Prosze o nie kopiowanie )
                        
















1 komentarz:

  1. Julka robiła mi prezentacje na howrse i wyszła ślicznie jak chcecie to możecie zobaczyć jestem Lady.Kicia

    OdpowiedzUsuń