poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Kantarkowe nudy cz.I

Witajcie z powrotem !
Po dość straszliwie długiej nieobecności na blogu, powracam.
Miałam tyle spraw na głowie,że omal nie zapomniałam,że prowadzę ten blog !
Ale no... Pamiętam o moim blogu, jak o własnym imieniu , więc nie ma szans,że o nim zapomnę.
A co do tego.
We wcześniejszym poście pisałam o nowo zakupionych rzemykach,tasiemkach itp.
A więc uszy do góry !
Julia wzięła się za robotę i coś zrobiła. Nie za dużo,ale zawsze coś.
A te ,,Cosie'' to 3 nowe kantarki dla Breyer oczywiście ;)
A więc przedstawiam wam je ;)
Czy wiecie może,od jakich koni są te przepiękne nóżki ?!
Tak !
W pokazowych kantarkach dla was wystąpili :
• Ts Black Tie Affair
• Sato
• SBH Phoenix
 
Kantarki mają regulację, i są przepisane wielu konikom.
Ale to w następnym poście.

Wybaczcie za małą ilość zdjęć, ale będę robiła kolejną część tego posta, opisując wszystko po kolei.
Więc mam nadzieję, że zrozumiecie ;)
A w następnym poście pojawi się coś nie-figurkowego.
Zgadniecie może o co mi chodzi ?
A Tu zdjęcie pomocnicze.




Do zobaczenia w następnym poście ;)
Obiecuję,że go nie dodam tak późno ;P
 
                                                                                                   -Julia

13 komentarzy:

  1. Ładne kantarki a to co w następnym poście zagaduje że to będzie wóz lub bryczka albo jakiś lódź :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłaś na zawodach powożenia ;)

    schlleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaś bryka :D Ładne kantarki :)
    Wpadniesz do mnie na n/n? :) Coś o mnie wszyscy zapomnieli ;P
    pasjaimilosc-magiakolekcjonerstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie ładne, kolorowe kantarki. :D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie sliczne kantary :)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kantarki *.* Zazdro xD Zapraszam do siebie stadnina-alter-de-chao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em.. Widziałam lepsze kantarki ;) Ale dzięki ;)
      Wpadnę na pewno ;)

      Usuń
  7. Ładne, ładne te kantarki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kantory bdb wyszły.
    W takim razie czekamy na dalszą część posta :-P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kantary, nie kantory - stokrotnie przepraszam, ale nie rozgryzłam jeszcze automatycznego poprawiają tekstu na tablecie ;-)

      Usuń