sobota, 2 sierpnia 2014

W końcu w domu !

Cześć i czołem !
Witajcie.Po długiej nieobecności wróciłam na bloga !
W końcu.
Wczoraj wróciwszy z wakacji o godzinie 1:00 w nocy,myślałam że wyjeżdżam na następne ;)
Tyle tego było do rozpakowania,że aż to się w głowie nie mieści.
Wróciliśmy szczęśliwie.Wszyscy trochę marudni, bo pogoda do bani.
Nie chcę mówić jak straszna była,ponieważ była okropna.
Powiem krótko...
Pogoda chodziła za nami jak pies.
Tam gdzie byliśmy my, tam był deszcz i ani trochę słońca.
Wyjeżdżając z Chorwacji mijaliśmy góry po których było widać nie strumyki, ale strumienie wody !
To coś strasznego.
Jeszcze w czasie w którym jechaliśmy na autostradzie.
Ale co ja wam tu o tym mogę opowiadać...
Nikomu nie życzę takiej pogody na wakacjach, bądź wyjeździe.
Dobrze więc przejdźmy to tematu.
Przyjeżdżając do domu zrobiłam sesyjkę Gypsy Vanner'owi.
Od dziś nosi niebiańskie imię : Dance sous la pluin.
Czyli tańczący w deszczu.
Imię wymyślałam ja i proszę o jego nie kopiowanie.
Imię oczywiście w języku Francuskim ;)
Mam nadzieję,że niedługo wstawię także film jak wjeżdżaliśmy i wyjeżdżaliśmy z wakacji.
Ale to kiedy indziej.
A teraz obiecane fotki Tańczącego w Deszczu.
 GV :,,Taki waleczny jestem ! '';)
I jeszcze jedno.
Pewnie pytacie dlaczego go tak nazwałam.
Vannera nazwałam tak z powodu na jego pozę.
Wygląda tak,jakby chciał przejść bądź przeskoczyć przez kałuże.
Dlatego jego imię jest związane z Deszczem.
To ja już lecę, bo szykuję się na małą ,,imprezę''
Pozdrowionka ! 
                                                                                              -Julia

8 komentarzy:

  1. Możesz robić zdjęcia w miejscu oświetlonym, światłem słonecznym ale bez lampy błyskowej?
    Zazdroszczę.. deszczu. U mnie można się upiec D:
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś się wykombinuje ;)
      Nowy materiał jest to może Breyer się na niego zmieszczą ;)

      Usuń
    2. To fajnie, rażą mnie słabe foty.
      Zapraszam do mnie, NN: http://blackfriesianstudio.blogspot.com/

      Usuń
  2. Bardzo ładny model, czytałam wiele dobrych opinii na jego temat, ponoć na żywo jest dużo ładniejszy niż na zdjęciach :), pozdrawiam
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gypse jak zawsze cudny .
    Na zdjeciu promocyjnym nie za ladny a na żywo przepiękny :)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gypsy <3 jaki piękny model ^^, świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie : http://psiakischleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda, że on jest cudny? Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń