piątek, 25 lipca 2014

Pocztówki

Witajcie !
Odzyskałam ,,trochę '' swobody i piszę do Was z małą prośbą.
 Jak pisałam we wcześniejszym poście,prosiłabym abyście napisali,kto z Was chciałby dostać jedną pocztówkę ode mnie.
Każda pocztówka będzie napisana przeze mnie.
Byłabym bardzo wdzięczna gdyby, jeśli ktoś się ,,skusił'';)
Jeśli ktoś jest zainteresowany dostaniem takiej pocztówki,niech napisze na moją pocztę.
Mój E-mail to j.mochnik@wp.pl
Albo ewentualnie napisać przez Chat w Google.
Mam nadzieję,że do kogoś na pewno taka pocztówka trafi ;)
Bardzo lubię sprawiać ludziom przyjemność,obdarzając ich takimi małymi prezencikami.
To na tyle. 
Miłych i udanych wakacji !
                                                                        -Julia

5 komentarzy:

  1. Ja chcę pocztówkę + rysunek NEYMARA <3 Obiecałaś :** .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro kazałaś nie martwić się kosztami, to zaraz wysyłam maila z moim adresem :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki prezent zawsze fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł :)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na uszczęśliwianie ludzi ;) Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń