piątek, 20 czerwca 2014

,,Tyle nowości, że aż trzeszczą kości...''

                                                                                    Witajcie !
Dziś na szybko, bo szykuję się na koniki :D Pogoda dopisuje, to dobrze.Przepraszam was najmocniej, że nie było mnie tyle czasu, ale sami pewnie,wiecie dlaczego.Szkoła ! Poprawianie ocen, proszenie nauczyciela by podwyższył ocenę itp.Julia ! Ale to nie jest post o tym ! Opanuj się !
No dobrze, dobrze... Już niedługo wakacje, więc będę tu z wami częściej ;) Mam nadzieję, że w wakacje Wam tu nie będzie nudno.
Ale zastanowicie się pewnie , dlaczego jest taki tytuł. A to dlatego, że w następnym tygodniu, dokładnie 24.06 zamawiam kolejne Breyer. Będą ich 3, w dodatku same Traditional. Może już się ktoś domyślił jakie ?
Powiem, że już nie mogę się doczekać , aż wezmę je w moje łapki ^^
To chyba na tyle. Mam nadzieję, że niedługo znowu tu coś napiszę o moich zdobyczach.
Po raz kolejny to mówię, ale po prostu nie mogę,,Czy,ktoś wie, jakie modele chcę zamówić ?''
Do zobaczenia niebawem ! 
                                                                                             - Julia

1 komentarz:

  1. Gratuluję tylu nowości! Nie mam pojęcia, co to będzie, ale i tak czekam na opisy.
    Zapraszam do nas - deterrasomnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń