środa, 25 czerwca 2014

Nowe Intro

Siemanko Ziomeczki ;D
Dzisiaj z Humorem!
Mam dla Was świeżą wiadomość.Chodzi o intro...
Dziś męczyłam się i uczyłam robić ,,INTRA''na początki filmów.
Mam nadzieję, że ten się wam spodoba. ;)
Krótka notka, ale co tam. 
A właśnie jak tam u Was ? Jaką dziś macie pogodę ?
Ja straszną od 9:30 Zaczeło strasznie padać. Teraz nie pada już tak strasznie jak kiedyś, ale dalej pada :C
No cóż..Zaczynają się wakacje, a tu takie coś z pogodą się dzieje.. 
Hmm... Nic zrobić. Tylko dobrą kawkę, ciastka,kocyk i czytać jakąś przyjemną książkę. ;)
To na tyle mam nadzieję, że nie przejmujecie się tym krótkim postem ;)
Recenzje na temat filmu mile widziane :D
Pozdrawiam ! 
•Julcia•

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne to intro. W jakim programie robiłaś jeśli moge spytać?

    U mnie troche zimno, ale nie pada i jest w miarę ładnie.

    Ja uż mam wakacje tak więc z pogody tym bardziej zadowolona nie jestem. Wolałabym siedzieć teraz na dworze, a nie ubrana jakby była jesień...


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Program w którym robiłam intro to flixpress.com

      Usuń
  2. Ładne intro!
    Masz kanał na yt czy coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Na YT konta nie mam. Może kiedyś, ale na razie nie teraz ;)

      Usuń
  3. Bardz ładne intro. Ja się nie znam na tego typu rzeczach ale fajnie to zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń