sobota, 28 czerwca 2014

Przybyły Breyer + Film !


Witajcie ;D
Jestem taka szczęśliwa ^^
W końcu przyszły mi moje Breyer^^
Jestem zadowolona z tego, bo zamówiłam je w środę a przyszły w czwartek O.o
Zazwyczaj przychodzą do mnie 2 lub 3 dni, a tu 1 dzień ! Moja babcia umie się targować ;)
Oczywiście na waszą prośbę zrobiłam filmik o Breyer.
Niestety, jest jedno ,, Ale'' jestem chora.
Mam gorączkę, kaszlę itp.. Przeziębienie.
Ale byłam na siłach by by zrobić ten film i go zmontować.
Mam nadzieję , że będzie ok.
PS. Przepraszam, za te ,,Stopy'' w czasie filmu, czasami złą wymowę i powtarzanie się ( Gdyby było to w filmie dostrzegane ) oraz kaszlenie.
Takie są skutki przeziębienie :C Mam nadzieję, że to zrozumiecie.
Bo bycie przeziębionym jest ok.Jeśli się chodzi do szkoły, ale jeśli za 1 dzień jest koniec roku szkolnego i 
trzeba iść po świadectwo, jak się jest Chorym to K-I-C-H-A!
Najgorsze jest to, że zaczynają się wakacje...I nie będę mogła jeździć do wierzchowców, kiedy
jestem przeziębiona.. 
Dobra.. Ja już się nie rozczulam i daję wam filmik.
Jeszcze raz przepraszam !!
-Julia
 

PS.2 : Wybaczcie mój głos :C Choroba do miłych rzeczy nie należy.

2 komentarze: