niedziela, 22 czerwca 2014

Pierwsze Ogłowie...

Witajcie !
Jak zauważyliście w tym poście, będzie coś co pierwszy raz robiłam. A mianowicie Ogłowie.
Ogłowie robiłam dla Ravel'a ,ale także pasuje na konie, o szczupłych profilach głowy.
To takich koni, z mojej kolekcji, należą Lil' Ricky Rocker, Secretariat bądź GG Valentine.
Proszę tylko nie ,, Hejtować'' , iż to moje pierwsze ogłowie i wydaje mi się, że wyszło całkiem spoczko , jak na pierwsze ogłowie.Nie przedłużając ...
 Rocker nie miał problemów z zakładaniem ogłowia, i sesji zdjęciowej... Ale Ravel...
Ravel'owi , to zawsze coś nie pasowało... Czy to luźniejszy pasek w ogłowiu czy, też nieodpowiednia pozycja do zdjęcia.... Ale w końcu dało się go namówić na parę zdjęć. Choć wymagało to wielkiego 
,,Poświęcenia'' No cóż bywa... Ale mam nadzieję, że obydwa koniki wyglądają w ogłowiu OK.

To na tyle, chciałabym się Was także zapytać w sprawie przesyłki....:

,, Czy chcielibyście, zobaczyć jak otwieram tą gigantyczną paczkę ? Którą dostanę prawdopodobnie w czwartek lub piątek? ''
                                                                                      -Wasza Julia !

8 komentarzy:

  1. Śliczne ogłowie, sama nie zrobiłabym lepszego, tylko podgardle powinno być bardziej na głowie konia, a jest prawie na szyji,to taki mały błąd, gdy go poprawisz ogłowie będzie bardziej realistyczne.

    schlleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe ogłowie. Jak na pierwszy raz wyszło Ci naprawdę świetnie. Trzymaj tak dalej! Oczywiście, że chcę zobaczyć, jak otwierasz gigantyczną paczkę. Pozdarwiam!
    schleich-oliwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ogłowie. Koniecznie pokaż jak otwierasz pakę, tak się składa, że ja też niedługo będę przeżywać podobną euforię. Pozdrawiam!
    theblackhorse5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Otwieranie paczek zawsze mile widziane :D
    Ogłowie fajne :) Takie cieniutkie paski ciężko uciąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ogłowie! Nakręcisz filmik ,,unpacking''?Bardzo chcę zobaczyć Sarę, Feniksa i Cygana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ogłowie! :)
    Widzę że ktoś tu lubi Reziego ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ogłowie *_* brak słów

    OdpowiedzUsuń