czwartek, 3 lipca 2014

Opis SBH Phoenix'a

Hejcia !
Witajcie ponownie !
Tyle mnie dni nie było.. Aż 5 jeśli się nie mylę,ale to dlatego, że nie miałam o niczym pisać.
A więc dziś popiszę trochę o SBH Phoenix'ie.
Konik jest moim zdaniem bardzo ładnie zbudowany.Jest jednym z moich ulubionych modeli,dlatego przygalopował do mojej kolekcji.
Konik jest rasy Clydesdale, jeśli się ni mylę ;)
Jest on bardzo duży *.* Co dodaje mu uroku przy mojej kolekcji.
Konik ma przepiękne szczotki,oraz przepięknie rozwiany ogon i grzywę.
Sesji za dużej mu nie robiłam, bo czasu mało, ale jak coś to na pewno zrobię ! Obiecuję !
Powiem, że jest perfekcyjny, ale ma swoje minusy.
Jak wiadomo u Breyer łaty są ,,wycinane'' ale w przypadku niektórych koni nie.
Widać znaki,,rozsmarować'' łat, które nie są przyjemnie dla kolekcjonera.
I coś o czym wam powiem później przy zdjęciach. A teraz macie i rozkoszujcie się widokiem Phoenix'a ;D
Sesja Nocna


 A tu już widać, że niektóre łaty wyglądają tak,jakby podczas malowania,ktoś szturchną ręką,i kawałek maści się ,,rozmazał''.
Sesja dzienna


4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy model, aczkolwiek- coś nie podoba mi się w jego grzywie- pewnie przez ten kolor... Ale to moje zdanie, bo poza tym to oczywiście jest śliczny! :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam Phoenixa ;). Jest cudny, ma trochę wad anatomicznych, ale mi one nie przeszkadzają. Mój ma łaty nie rozmazane. Pozdrawiam!
    theblackhorse5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbym miała więcej pieniędzy, to już byłby u mnie...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny konik.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń