wtorek, 15 lipca 2014

Ciepełko Wraca + Ankieta

Witajcie !
Za każdym razem pada to samo pytanie :
,, Jak tam u Was ?!''
U mnie wszytko w porządku.
Jest w końcu ciepło !
Słoneczko tak grzeje,że w cieniu jest około 30 stopni C.
Jak dla mnie to wymarzona pogoda na opalanie się, bądź wyjście na basen. 
Mam także do was wielką prośbę !
W sobotę o 18:00 Wyjeżdżam na wakacje !
I mam wielki kłopot !
Chciałabym wziąść ze sobą jakiegoś Breyer, ale nie wiem jakiego :C
Pomożecie wybrać? Muszę wziąć tylko jednego, a mam ich z 12 :C
Propozycje modeli, które nadwałyby się na wyjazd :
  • SBH Phoenix
  • Gypsy Vanner
  • Sato
  • OT Sara Moniet RSI
  • Lil' Ricky Rocker
  • Ewentualnie Black Caviar (Tylko, że ona ma tą niby ranę po Kropelce na pysku) 
A tak przy okazji, jak obiecałam wczoraj, ale nie dodałam posta...
Pamiętacie może kogo są te śliczniutki kopytka, gnające przed siebie ...?
Tak to Secreteriat, u mnie nazywany Sekretem bądź po prostu kasztankiem.
Ostatnio była ładna pogoda, więc pomyślałam, żeby wyjść z nim na dwór, bo naprawdę ślicznie wychodzi na zdjęciach, choć ma ich nie dużo.
No więc nie przedłużając,dam parę ładnych zdjęć Sekreta.
 To jest zdjęcie, które najbardziej mi się podoba.Nie wiem czemu, ale jakoś ładnie i estetycznie Sekret na nim wyszedł.
Kolejne foto,które jest podobne do tego z góry. Także jest jednym z moich ulubionych.
Taki ,,wyszportowany'' koniczek w mojej kolekcji. Tylko ścigać by się chciał ;)
A na koniec boskie kopytka Sekreta. Uwielbiam konie w takich pozach :D A Wy ?

                                                                                                                     -Julia
 




13 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :) Ja wzięłabym chyba Gypsy'ego ;) Ale nie wiem, ciężko wybrać =)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chyba bym wzięła gypsego, zagłosowałam za nim w ankiecie... śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nwm, którego ale chyba Gypse, albo tego Secretariata :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pan oraz zdjęcia.
    Myślę,że Gypse będzie dobry.
    Pozdrawiam!

    http://nereiry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc w wybraniu koniśka i ankiecie ;)

      Usuń
  5. Piękny konik. <3

    www.greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gyspy albo BC (ja tą klacz nazywam ,,czarnym kawiorem''XD) bym wzięła, a ile kasztanek Sekrecik czyli Secretariat ma w kłębie? Podobny wysokością do Walentyny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sekrecik trochę mniejszy jest. A może i podobną wielkością do Valentyny. ;)Nie jestem pewna, iż nie mam mnie teraz w domku.

      Usuń
  7. Weź Gypsy Vanner :)

    Niezalogowana TynnaHatter :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Secretariat jest boski . To co duży musze go mieć :D
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń