wtorek, 8 lipca 2014

Wakacje !

Witajcie !
Dziś post na szybko, ponieważ szykuję się na konie ;)
A jak tam u Was ?
Też jeździcie do swoich czterokopytnych przyjaciół ?
No więc co chciałam napisać w tym poście..
A właśnie !!!
Chciałam napisać, że przez parę dni nie będzie mnie na Blogu, ponieważ wyjeżdzam do koleżanki na parę dni.
Mam nadzieję, że nie gniewacie się tym, ale szybko wrócę i nadrobię zaległości, jakimi są opisanie Vannera i Sary.
Ogólnie mam jeszcze do was pytanie.
Wyjeżdżam niedługo na wakacje i mam taki pomysł, zrobić Bloga opierającym się o moich podróżach.
Czy to po moim mieście, czy to za granicą. Ale zawsze ze mną ;)
Aktualnie będę jechać do Chorwacji na 10 dni, ale nie zapomnę i wezmę parę swoich koniśków ;)
Mam nadzieję, że taki Blog mógłby wypalić ;)
A Wam ? Jak Wam podoba się ta propozycja ?
Czekam na wasze opinie ;)
- Julia
A oto jedno ze zdjęć, które zrobiłam będąc w Chorwacji.
Aż marzy się tam pojechać i popluskać ;)

3 komentarze:

  1. Fajnie Ci, że gdzieś jedziesz ja te wakacje w domu siedzę ;p
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jak bajkowo! A gdzie jedziesz dokładniej??
    Byłam sporo razy w Chorwacji (przez 5 lat z rzędu :P) i liczę, że przywieziesz wspaniałe zdjęcia, bo tam jest, gdzie fotografować ;)!
    Co do podróżniczego bloga, to jeśli masz wystarczająco dużo czasu w roku szkolnym, żeby regularnie połazić po mieście, to czemu nie?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne miejsce ! :) http://diamontsfashion.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń