środa, 9 lipca 2014

Deszczowy Lipiec

Witajcie !
Co u Was słychać ? 
U mnie w porządku, ale...
Gdy, tylko zaczął padać deszcz,od razu wiedziałam, że już się nie rozpogodzi... 
I miałam rację :C
Prawie cały dzień padało.
Najgorsze w tym jest to,że mieliśmy iść z koleżanką do basenu, a niestety zostaliśmy w domu.
Prawie 1,5-2 godziny nie było proądu, dlatego nic nie mogłam dodać i raczej nie dodam.
Piszę tak na szybko,ale mam nadzieję , że to zrozumiecie. 
Taka pogoda,tylko dla rolników dobra ;)
Z takim deszczem nie obyło się bez szkód.
Przed domem mojej koleżanki przewróciło się drzewo,a u nas z Kościoła wyrwało się trochę dachu.
Mam nadzieję, że takiej pogody więce nie będzie,lecz nic nie wiadomo.
Pogoda jest podobnym obliczem kobiety. 
,,Jest zmienna i nieobliczalna.''
Niestety żadnej sesji, nie zrobiłam.Brak pogody ;/
Ale za to mam całkiem ładne ujęcie kwiatka w czasie deszczu.
Mam nadzieję,że Wam się podoba.
Jestem Ciekawa jaka pogoda jest u Was ?
Może taka jak u mnie ? Czyli deszczowa i ponura...
Czy też...
Cieplutka i pełna słońca ?

A tu coś co kojarzy mi się z ostatnimi dniami C:
Z ciepłymi pozdrowieniami 
                                                 - Julia


9 komentarzy:

  1. U mnie też pada i się burzy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie :) Pada , pada , pada ... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też była burza i deszcz padał a z koleżanką też miałam iść na basen :) bo ma taki ogromny z 15-20 m kwadratowych ale nie pokąpałyśmy się,za to pograłyśmy na Xbox

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie także padał deszcz,Ale teraz jest już ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcie. Jakim aparatem robiłaś to zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie przed chwilą lało ostro, a teraz świeci słońce. :< Bezsensowna pogoda.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie cały czas pada albo tymczasowo kropi..:/ Nawet bywaja burze...Nie lubię takiej pogody :> Śliczne zdjecie :) Pozdrawiam !
    Zapraszam : http://schleichewci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ciągle deszcz pada ;C Ehhh wole jak słońce świeci... Też leży u mnie pod domem przewrócone drzewo.
    U mnie na dwóch blogach nn :) Dziękuje za miły komentarz i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń