sobota, 19 lipca 2014

Smutna Wiadomość :C

Witajcie w kolejnym poście !
Smutną mam dla was wiadomość :(
Niestety nie mogę wziąć ani jednego Breyer.. Takie sprawy. Z mamą nie chcę się kłócić, a jeszcze moje koleżanka jedzie to moja mama zaczęła narzekać :C
No więc pomyślałam,że w tajemnicy wezmę 2-3 Schleich-S.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie :C 
Sama strasznie będę tęsknić za koniśkami, no ale cóż... Pech to pech... 
Koniki które wezmę to : Ogier Pinto,Ogier Fryzyjski i... Macie jakąś jeszcze propozycje ? ;)
Jeszcze raz przepraszam Was !
-Z poważaniem Julia.

7 komentarzy:

  1. Szkoda,że sesji nie będzie ;( Jeśli byś chciała to możesz wziąć ze schleich Ogiera Appaloosa ;) Albo coś co wpadnie ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie możesz zabrać ale rozumiem, tak już bywa ;) udanego "przemytu"

    OdpowiedzUsuń
  3. No szkoda. Moja mama też uważa,że nie powinnam brać koni breyer na wyjazdy, bo jeszcze ukradną albo się zniszczą. Weź co tam sobie chcesz (może jakaś klacz?)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    N/N

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda :(
    Ale schleich są też super :) . Proponuję do ogierków
    zabrać jeszcze ogiera shire z 2013 oczywiście jeśli go masz .
    Jeśli nie to ogiera pinto :)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuuu ... Ale fajny blog . :*
    Ale do rzeczy : niby pojawiam się pierwszy raz tutaj, a i tak rozumiem o co chodzi. :D
    Szkoda, ale dobrze, że chociaż weźmiesz Schleich. Dobre i to. Ja tam bym się tak nie smuciła. :) Zapraszam na bloga, gdyż po długim czasie pojawiła się nowa notka . ^^
    zwierzaki-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie piszesz ;) Szkoda , że nie możesz wziąć breyerów , ale ja mam tylko schleich i też fajne zdjęcia wychodzą :)
    Zapraszam do mnie : mojekochaneschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog! Jak ja tęsknię za figurkowym światem... z tego co widzę masz świetne modele, gratulację pięknej kolekcji. I oby tak dalej, kolekcjonerskie hobby jest super ;)
    Pozdrawiam
    on-the-pony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń